Selamat Datang Ke Laman Blog KL Pendidikan Futsal Team
Sesi Mengeluarkan Peluh Telah Bermula... SELASA dan KHAMIS jam 6.00pm hingga 7.00pm bertempat di Centermart Futsal Center

KL Pendidikan VS adaBRANka...hmmmmm...

Apa yang patut aku tulis ni... he..he..he... hilang ingatan kejap... nak mula tu yang susah sikit...bila dah mula... laju jer... oklah kita mula dengan tarikh dulu...he..he..he... 02hb Disember 2009, KL Pendidikan berfriendly dengan team adaBRANka...

Lepas balik dari Cuti Hari Raya Idul Adha tempoh hari, player KL Pendidikan dah gian nak berfriendly... jadi aku pun setlah dengan team adaBRANka ni...rupa-rupanya salah seorang daripada player mereka tu, player untuk team PSKPP yang akan berangkat ke SABAH 2 minggu lagi... oklah, rupanyer ramai gak geng-geng yang aktif...

Berbalik kepada friendly malam tu... first time aku jumpa IM (merangkap pengurus team diorang lah ni) malam tu...muda-muda belako lagi... then terkejut jugak aku bilo dio ajak main malam tu dgn payment utk court 70-30...he..he..he... sesuai la dengan nama dio orang... seingat aku, aku dah bagi tahu yang term of payment is 50-50... mungkin dio org tgk team KL Pendidikan berumur kot... aku tak bagi keputusan sbb kene deal dengan team aku dulu...

Friendly kali ni, Keeper RAMLEE tak boleh main sebab ayahnya masuk wad... dari sumber yg boleh dipercayai kene STROKE... bersabarlah RAMLEE... "Orang yang ALLAH sayang akan sentiasa diuji"... terpaksalah minta khidmat BOB...tq BOB atas kesudian... kemudiannya, penampilan semula orang lama KL Pendidikan...SADLI...

Diawal permainan aku dok kat luar dulu, observe dulu... team mereka membuka jaringan... 2 gol berturut-turut... boleh tahan jugak dio orang ni.... permainan agak seimbang... Pada suatu ketika, KL Pendidikan mendahului mereka... dan bermulalah episode ROBUST meROBUST...he..he..he... mungkin mereka tersentak kot... Kami ni orang tua-tua belako... kalu dah main robust tu... Kami akan back off...slow down the "rentak"... jadi mereka dihadapan semula... ok pulak corak mereka...he..he..he...

Satu lagi, masa friendly malam tu, penuh dalam court dengan warna merah... rasanyer aku dah inform awal-awal pada IM, yang KL Pendidikan pakai jersey warna MERAH... mungkin tak sampai maklumat tu pada player mereka kot... nadib baiklah, Sport 7 bermurah hati bagi pinjam 2 helai bib... Jadi utk friendly yang akan datang ni aku rasa, aku kene bawak BIB lah... sebab akan mengganggu permainan...

Diakhir-akhir permainan, mereka agak tersentak bila KL Pendidikan menambah jaringan demi jaringan, walaubagaimana pun, nasib sekali lagi bukan dipihak kami, apabila KL Pendidikan tewas...13 - 15... he..he..he... tercalar atau terkesan... orang tua-tua main jer tu....

Gambar malam tu ada...tapi..biasalah... P1 WIMAX... ada yang kene POTONG ni... sebelum ada adegan yang kene potong... baik aku stop dulu...Setelah berhempas pulas... akhirnya, sekali lagi..DIGI menyelamatkan...saksikanlah...



adios....

0 comments:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin