Selamat Datang Ke Laman Blog KL Pendidikan Futsal Team
Sesi Mengeluarkan Peluh Telah Bermula... SELASA dan KHAMIS jam 6.00pm hingga 7.00pm bertempat di Centermart Futsal Center

Kehadiran yang dinantikan...PREMIER PREVIEW...

Khamis (2hb April 2009) lepas merupakan sesi mengeluarkan peluh yang jarang-jarang berlaku... Sesi biasa jam 6.00pm terpaksa ditunda kepada jam 7.00pm akibat daripada masalah teknikal... Gara-gara komputer Sport 7, Wangsa Maju Jem... walaubagaimanapun, oleh kerana semangat yang kental...sesi menunggu tersebut telah dipenuhi dengan sesi-sesi yang penuh dengan perbincangan ilmiah... Kehadiran lebih kurang 12 orang... Sesi tersebut juga telah dimeriahkan dengan kehadiran tonggak utama dan merupakan antara pengasas team Futsal KL Pendidikan.. UST. SETIA... dengan hanya sedikit skill yang terjejas walaupun telah lama menggantung kasut... WELCOME BACK...

Ok, disempatan ini jugak, aku nak perkenalkan JERSEY KL PENDIDIKAN yang masih lagi panas-panas... Telah pun siap... daripada kualiti pembikinan, aku sangat berpuas hati..material juga ringan dan lembut...cuma untuk first batch ini nombor aku dah fixkan...sebab aku tak sempat nak mintak dari ahli semua...kira aku gamble jer buat jersey ni... dan untuk first batch ni jugak aku hanya buat 10 helai jer dulu sebagai sample...sekiranya mendapat sambutan mungkin aku akan re-order... sekiranya kehebatan KL Pendidikan ni mendapat perhatian..mungkin banyak lagi produk-produk yang boleh dikeluarkan...next produk, mungkin aku nak try buat SHOE BAG exclusive... material dah ada...tinggal nak negotiate price... he..he..he... mungkin kito buleh bagi hadiah untuk Sesi Liga dalaman KL Pendidikan...

Pandang Depan


Pandangan Belakang


Aku tak kisahlah sekiranya ada antara kita yang rasakan ini semua hanyalah syok sendiri... atau mengutuk daripada belakang... yang penting aku buat untuk keseronokkan bermain futsal...untuk mengiktiraf kesungguhan ahli yang lain yang memberikan komitment...dan menghargai persahabatan... melabur duit sikit untuk kegembiraan hati....

Adios...

0 comments:

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin