Selamat Datang Ke Laman Blog KL Pendidikan Futsal Team
Sesi Mengeluarkan Peluh Telah Bermula... SELASA dan KHAMIS jam 6.00pm hingga 7.00pm bertempat di Centermart Futsal Center

Influenza Like illnes....KL Pendidikan vs GIOVINCO

Kalau dulu kita sering ingat yang sesuatu benda or wabak (contoh seperti H1N1...) tu tak mungkin kena pada kita... tapi hakikatnya... kita tetap terdedah.... so, ini lah yang aku alami sekarang....

Dua hari lepas, wife aku perasan yang baby bongsu aku tu demam... jadi seperti biasa, bagi ubat demam... baby aku yang bongsu ni... memang tak kuat sistem pertahanan badan dia... jadi dalam peti tu memang aku dah sedia ubat demam ni... tapi lepas makan ubat pun nampak belum kebah... baby pulak makin lemah... dan start muntah-muntah bila minum susu or makan... bawak pulak pergi ke KLINIK KITA, kat wangsa maju... Doktor kata demam dan angin dalam badan...sebab tu dia muntah... aku menunggu reaksi lepas makan ubat tu.... bila ada sedikit perubahan positif... aku g Friendly...

Sabtu tu pulak...ada open house...balik dari open house tu...terus aku ke HKL...bila badan baby makin panas...muka dah pucat...nafas pun makin laju... bilo, suhu diambil...dah mencecah 41 darjah celsius... terus kene tahan WAD... bila pakar datang check...disyaki "INFLUENZA LIKE ILLNESS"... so, aku ambik shift malam..tidor kat wad ni... n wife aku ambik shift tengah hari... ari ni...AHAD 11 okt 2009...alhamdullilah...baby aku tu dah mula aktif... cuma suhu naik turun lagi...harapnya...takde apa-apalah... sambil aku menunggu baby aku tu... aku updatelah sekali friendly KL Pendidikan yang terbaru... laptop aku ni lah teman untuk aku mengisi masa terluang ni...dan nasib baik ada DIGI... ku tetap bersamamu....

ok...berbalik kepada Friendly KL Pendidikan (9 Okt 2009)... Kali ni, KL Pendidikan bertemu dengan GIOVINCO... friendly kali ni, merupakan friendly kali kedua kami bertemu... seronok friendly dengan team ni... stamina tinggi, corak permainan juga bagus.... Team ni, tidak bergantung sangat kepada skill individu... banyak menggunakan simple passing... one and two touch jer... simple and easy... cuma, pada awal permainan, mereka agak leka... apabila membuka dan memberikan banyak ruang untuk KL Pendidikan menjaringkan gol.... mungkin mereka lambat panas kot... he..he...he... tapi bila dah hujung-hujung permainan tu... masing-masing mula berbalas jaringan gol... tu yang best tu...

KL Pendidikan sekali lagi turun dengan ketiadaan kedua-dua keeper.... RAMLIE dan BOB mempunyai urusan keluarga... jadi...terpaksalah, POK CEK dan AKU jadi keeper bidang terjun... habis friendly... aku terserempak dengan FAISAL... rupa-rupanya team dia jugak ada masalah dengan keeper... belum jumpa keeper yang benar-benar sesuai...yang benar-benar main posisi tu... jadi aku rasalah... keeper ni dah jadi macam golongan terancam dah kot... makin sukar untuk dicari.... macam KL Pendidikan, kalau bola padang, Keeper Ramlie posisi asalnya adalah striker.... tapi bila main futsal...kehebatan dio lebih kepada keeper dan pembuat air... he..he..he...

Setelah bertungkus lumus... KL Pendidikan berjaya menewaskan GIOVINCO dengan jaringan...



Gambar akan aku cuba masukkan nanti... aku terpaksa berhenti kejap...sebab nurse datang nak masukkan carum drip... nak masukkan antibiotik... akan aku updatekan kemudian...

adios...

1 comments:

Dav DiDi | 12 Oktober 2009 pada 2:46 PTG

Hope your baby recover soon and discharge from hospitals

Catat Ulasan

Blog Widget by LinkWithin